رستوران های کیش
نوشته شده توسط : تینا

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش به حساب می آید. در این رستوران انواع کباب ها، غذاهای ایرانی و سنتی با کیفیت عالی سرو می شود. این رستوران در بلوار مروارید، پشت بازار مروارید واقع شده است. مسافران تور کیش هتل ترنج شهریور 96 می توانند به رستوران جوجه اناری بروند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان در فضای گرم و صمیمی رستوران سپری کنید.

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش

 


رستوران حافظیه کیش

یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش رستوران حافظیه می باشد که دارای فضایی آرام و دلنشین است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی با بالاترین کیفیت سرو می شود. این رستوران دارای آلاچیق های ویژه می باشد که مسافران تور کیش می توانند غذای خود را در این آلاچیق ها میل کنند. رستوران حافظیه با دید مشرف به دریا و نزدیکی به امکانات تفریحی، فضای سبز و پارک بازی مورد توجه مسافران و گردشگران تور کیش هتل ترنج پاییز 96 قرار گرفته است.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش


رستوران عمو داوود کیش

از جمله رستوران های خوب کیش که در بازار حافظیه واقع شده،رستوران عمو داوود می باشد.این رستوران علاوه بر سرو غذا در داخل رستوران،سفارشات بیرون بر را هم انجام می دهد.طبخ غذا در این رستوران کیش با کیفیتی عالی و مورد رضایت اکثر مسافران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 می باشد.غذاهای سرو شده رستوران شامل:انواع فیله کبابی،ماهی کبابی،قلیه ماهی،انواع کباب،سالاد و نوشیدنی می توان اشاره کرد.علاوه بر این شما می توانید از سرو صبحانه و چای هم بهره ببرید.

رستوران عمو داوود کیش

رستوران عمو داوود کیش

 


رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز جزو معروف ترین رستوران های موجود در جزیره ی زیبای کیش می باشد.این رستوران با طبخ شیشلیک های لذیذ خود در بین گردشگران تور کیش طرفدار پیدا کرده است.شما می توانید با پرداخت اندکی هزینه از منوی باز رستوران که شامل انواع دسر و نوشیدنی است بهره ببرید.این رستوران با اجرای موسیقی زنده با ظرفیت 2000 نفر در کنار پذیرایی کارکنان مجرب مجموعه باعث شده تمامی مسافرین لذت برده و اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنند.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,معرفی رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش,بهترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: